طراحی سایت شخصی
امروزه اهمیت اینترنت به عنوان یک بستر اطلاعاتی بی کران بر هیچکس پوشیده نیست. شما هم می توانید با توجه به تخصصی که دارید و هدفی که در ذهن می پرورانید یک وب سایت شخصی داشته باشید و از این طریق با دنیا در ارتباط باشید و ارتباطات جدیدی بدست آورید.

طراحی وب سایت های شخصی که توسط گروه طراحی سایت هیرمند وب ارائه می شوند کاملا به طور اختصاصی برای شما طراحی شده و از هیچ وب سایت شخصی دیگری کپی برداری نمی شود به همین جهت شما می توانید با صرف هزینه مناسب صاحب یک وب سایت اختصاصی شوید. همچنین وب سایت شخصی که توسط ما طراحی می شود کاملا سازگار با موتورهای جستجو بوده و مطالبی که در آن قرار می دهید به سرعت در موتورهای جستجو نمایش داده می شود و در رتبه های بالا قرار می گیرد.

طراحی وب سایت شخصی تخصص ما است و ما بر اساس نیاز و بودجه شما می توانیم راه حل های مختلفی را به شما پیشنهاد دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت شخصی با ما تماس بگیرید.
فهرست برخی از امکاناتی که طراحی سایت شخصی می تواند داشته باشد عبارتند از:
۱- اطلاعات فردی شامل :مشخصات کلی،زندگینامه و رزومه کاری
۲- گالری تصاویر شخصی همراه با دسته‌بندی موضوعی
۳- یادداشت های روزانه
۴- نمونه کارها
۵- اطلاعات تماس
۶- ارایه فایل در سایت برای دانلود
۷- برقراری ارتباط بازدیدکنندگان با شما از طریق پست الکترونیک
۸- مقالات
۹- لینک دوستان
۱۰- اخبار سایت
۱۲- RSS feed
۱۳- آمار سایت
۱۴- نظرخواهی از بازدیدکنندگان
۱۵- وضعیت آن یا آف بودن در یاهو
۱۶- تبلیغات
انواع طراحی سایت شخصی
روش های مختلف طراحی سایت شخصی که بر اساس نیازهای شما به صورت داینامیک ارائه می شوند عبارتند از:
طراحی سایت شخصی با استفاده از اسکریپت های آماده : در این حالت با استفاده از اسکریپت های آماده مانند وردپرس سایت شخصی شما قابل راه اندازی است. در این حالت به طور دقیق باید بررسی شود که آیا اسکریپت آماده امکانات مورد نیاز شما برای راه اندازی سایت شخصی را دارد یا خیر. مزیت اسکریپت های آماده وجود قالب های فراوان رایگان برای آنها در اینترنت است. اما اگر این اسکریپت ها نتوانند نیازهای شما را جواب دهند بهتر است از سایر روش ها برای طراحی سایت شخصی استفاده کنید.
طراحی سایت اختصاصی :
در صورتی که وب سایت شخصی که مدنظر دارید امکاناتی دارد که در دو روش قبل قابل پیاده سازی نیست بهتر است به سراغ طراحی سایت اختصاصی بروید، هزینه این روش بیشتر از روش های قبل است اما نهایتا در دراز مدت نتیجه بهترین نسبت به روش اول از آن خواهید گرفت. در صورتی که سایت شما بازدید بالایی داشته باشد و یا امکانات خاص خود را بخواهید در آن داشته باشید بهتر است از این روش استفاده کنید.